Έχεις το δικαίωμα να επιστρέψεις τα προϊόντα που αγόρασες και να ζητήσεις την αντικατάσταση τους:

  1. Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένο δικό μας σφάλμα, πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.)
  2. Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα ή πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας), το οποίο καλύπτει η εγγύηση του και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από εμάς. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων, όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.

Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, μπορείς εξ αρχής να μην αποδεχτείς την παραλαβή του προϊόντος είτε, αν έχεις παραλάβει, να επιστρέψεις το προϊόν, εντός 20 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.

Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν, πλήρη και χωρίς φθορές. Η συσκευασία του προϊόντος θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά το συνοδεύει (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ) και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 20 ημερών τότε μπορούμε να μην αποδεχτούμε την όποια επιστροφή και αντικατάσταση.

Για όλες τις περιπτώσεις που αναφέρονται το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν γίνεται να παραταθεί πέρα των είκοσι (20) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν που θες να αντικαταστήσεις ή να επισκευάσεις, να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν(π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).